Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4511
Title: Політична реклама як чинник формування довіри до влади
Authors: Бєлікова Ю. В.
Keywords: довіра
політична реклама
соціологія емоцій
соціальний капітал
Issue Date: 2011
Publisher: ХНУ імені В.Н. Каразіна
Citation: Бєлікова Ю.В. Політична реклама як чинник формування довіри до влади / Ю. В. Бєлікова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Сер. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – 2011. – № 941. – С. 204-207.
Abstract: У статті аналізується політична реклама як чинник формування довіри до влади. Ґрунтуючись на матеріалаx фокус-групових досліджень, авторка розглядає причини відсутності довіри до політичної реклами, визначає чинники, що зумовлюють емоційний відгук на рекламу. Політична реклама представлена як засіб формування соціального капіталу політичного лідера та партії, складовою частиною якого є довіра.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4511
Appears in Collections:Статті (СЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.