Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4369
Назва: Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі
Інші назви: Практика оценки эффективности маркетинговой деятельности на отечественных предприятиях машиностроительной отрасли
The practice of assessment marketing effectiveness at domestic engineering enterprises
Автори: Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Теми: маркетингові витрати
ефективність маркетингу
маркетингова діяльність
відділ маркетингу
маркетинговые затраты
эффективность маркетинга
маркетинговая деятельность
отдел маркетинга
marketing costs
marketing effectiveness
marketing activity
marketing department
Дата публікації: 2013
Видавництво: Всеукраїнське громадянське об’єднання «Нова освіта»
Бібліографічний опис: Руденко Ю.В. Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі / Ю.В. Руденко // Економіка та підприємництво: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Наука України. Перспективи та потенціал» (Одеса, 30–31 травня 2013 р.). / Всеукраїнське громадянське об’єднання «Нова освіта». – Одеса, 2013. – С. 61–63.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано маркетингову діяльність промислових підприємств України. Дана кількісна характеристика машинобудівних підприємств у відповідності до застосованих показників оцінки ефективності маркетингових витрат та діяльності відділу маркетингу.
Проанализирована маркетинговая деятельность промышленных предприятий Украины. Дана количественная характеристика машиностроительных предприятий в соответствии с применяемыми показателями оценки эффективности маркетинговых затрат и деятельности отдела маркетинга.
The author analyzes the marketing activities of industrial enterprises in Ukraine. This quantitative characterization of engineering enterprises in accordance with the applicable indicators to measure the effectiveness of marketing expenditures and marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4369
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.