Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4332
Title: Торгова марка як чинник успішного розвитку національних підприємств легкої промисловості
Other Titles: Торговая марка как фактор успешного развития национальных предприятий легкой промышленности
Brand as a factor in the successful development of national enterprises of light industry
Authors: Бихова О. М.
Быхова Е. М.
Bykhova O.
Keywords: торгова марка
чинники
легка промисловість
конкурентні переваги
торговая марка
факторы
легкая промышленность
конкурентне преимущества
trade mark
factors
light industry
competitive edges
Issue Date: 2013
Publisher: ВД «Гельветика»
Citation: Бихова О.М. Торгова марка як чинник успішного розвитку національних підприємств легкої промисловості / О.М. Бихова // Інноваційний розвиток економіки України. – Херсон: ВД «Гельветика», 2013. – С.18-21.
Abstract: Проаналізовано тенденції розвитку легкої промисловості України. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники, які стримують ефективний розвиток легкої промисловості та запропоновано заходи щодо їх усунення.
Проанализированы тенденции развития легкой промышленности Украины. Определены внешние и внутренние факторы, сдерживающие эффективное развитие легкой промышленности и предложены пути их преодоления.
The main trends in the development of Ukrainian light industry was analyzed. External and internal influences, that lingering effective development of light industry was identified. Ways to overcome this influences was proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4332
Appears in Collections:Статті (ЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.