Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4237
Title: Товарная политика в маркетинге
Authors: Киренкова В. М.
Keywords: товарная политика
товар
качество товара
конкурентоспособность товара
товарная стратегия
маркетинг
маркетинговая среда
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Киренкова В. М. Товарная политика в маркетинге / В. М. Киренкова // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 95 - 97
Abstract: Рассмотрена роль товарной политики в деятельности фирмы, которая заклю¬чается в обеспечении устойчивой структуры ассортимента и поддержании конкурентоспособности товаров. Охарактеризованы существующие товарные стратегии, их преимущества и недостатки.
The role of commercial policy of a company providing a stable structure of the range and maintaining the competitiveness of the products has been discussed. The existing commodity strategies, their advantages and disadvantages have been characterized.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237
Appears in Collections:№10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Киренкова В. М. Товарная политика в маркетинге.pdf375,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.