Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.contributor.authorТімонін О. М.-
dc.contributor.authorТімонін К. О.-
dc.contributor.authorЯстремская Е. Н.-
dc.contributor.authorТимонин А. М.-
dc.contributor.authorТимонин К. А.-
dc.contributor.authorIastremska O. M.-
dc.contributor.authorTimonin O. M.-
dc.contributor.authorTimonin K. O.-
dc.date.accessioned2013-10-24T08:08:13Z-
dc.date.available2013-10-24T08:08:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯстремська О. М. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 244 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4119-
dc.description.abstractНаведено результати теоретичних і практичних досліджень актуальних питань формування брендів промислових підприємств та оцінювання результатів їх використання з позиції підприємств-виробників і підприємств-споживачів промислової продукції з урахуванням як економічної, так і соціальної ефективності. Розроблено пропозиції щодо формування цільової комплексної програми підвищення соціально-економічної ефективності використання брендів. Рекомендовано для керівників, консультантів, бренд-менеджерів, маркетологів, наукових співробітників, а також для широкого кола читачів, які цікавляться проблемами брендингу.en_US
dc.description.abstractПриведены результаты теоретических и практических исследований актуальных вопросов формирования брендов промышленных предприятий и оценки результатов их использования с позиции предприятий-производителей и предприятий-потребителей промышленной продукции с учетом как экономической, так и социальной эффективности. Разработаны предложения по формированию целевой комплексной программы повышения социально-экономической эффективности использования брендов. Рекомендовано для руководителей, консультантов, бренд-менеджеров, маркетологив, научных сотрудников, а также для широкого круга читателей, интересующихся проблемами брендинга.en_US
dc.description.abstractThe results of theoretical and practical research of urgent issues of forming the brands of the industrial enterprises and estimation of the results of their use are presented from the positions of manufacturing enterprises and enterprises consuming the industrial products taking into account both economic and social efficiency. The suggestions on forming the target-oriented complex program for increasing the socioeconomic efficiency of brands using are worked out. It is recommended for managers, consultants, brand managers, marketing specialists, research workers, as well as for wide audience interested in branding problems.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectсоціально-економічна ефективністьen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectцільова комплексна програмаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectпромышленное предприятиеen_US
dc.subjectсоциально-экономическая эффективностьen_US
dc.subjectформированиеen_US
dc.subjectцелевая комплексная программаen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectindustrial enterpriseen_US
dc.subjectsocioeconomic efficiencyen_US
dc.subjectformingen_US
dc.subjecttarget-oriented complex programen_US
dc.titleБренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографіяen_US
dc.title.alternativeБренды промышленных предприятий: формирование и эффективность использования : монографияen_US
dc.title.alternativeBrands of Industrial Enterprises: Forming and Efficiency of the Use : monographen_US
dc.typeBooken_US
dc.subject.udcУДК 659.126en_US
dc.subject.bbkББК 65.290-2en_US
Appears in Collections:Монографії (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.