Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4119
Назва: Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія
Інші назви: Бренды промышленных предприятий: формирование и эффективность использования : монография
Brands of Industrial Enterprises: Forming and Efficiency of the Use : monograph
Автори: Ястремська О. М.
Тімонін О. М.
Тімонін К. О.
Ястремская Е. Н.
Тимонин А. М.
Тимонин К. А.
Iastremska O. M.
Timonin O. M.
Timonin K. O.
Теми: бренд
промислове підприємство
соціально-економічна ефективність
формування
цільова комплексна програма
бренд
промышленное предприятие
социально-экономическая эффективность
формирование
целевая комплексная программа
brand
industrial enterprise
socioeconomic efficiency
forming
target-oriented complex program
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ястремська О. М. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 244 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено результати теоретичних і практичних досліджень актуальних питань формування брендів промислових підприємств та оцінювання результатів їх використання з позиції підприємств-виробників і підприємств-споживачів промислової продукції з урахуванням як економічної, так і соціальної ефективності. Розроблено пропозиції щодо формування цільової комплексної програми підвищення соціально-економічної ефективності використання брендів. Рекомендовано для керівників, консультантів, бренд-менеджерів, маркетологів, наукових співробітників, а також для широкого кола читачів, які цікавляться проблемами брендингу.
Приведены результаты теоретических и практических исследований актуальных вопросов формирования брендов промышленных предприятий и оценки результатов их использования с позиции предприятий-производителей и предприятий-потребителей промышленной продукции с учетом как экономической, так и социальной эффективности. Разработаны предложения по формированию целевой комплексной программы повышения социально-экономической эффективности использования брендов. Рекомендовано для руководителей, консультантов, бренд-менеджеров, маркетологив, научных сотрудников, а также для широкого круга читателей, интересующихся проблемами брендинга.
The results of theoretical and practical research of urgent issues of forming the brands of the industrial enterprises and estimation of the results of their use are presented from the positions of manufacturing enterprises and enterprises consuming the industrial products taking into account both economic and social efficiency. The suggestions on forming the target-oriented complex program for increasing the socioeconomic efficiency of brands using are worked out. It is recommended for managers, consultants, brand managers, marketing specialists, research workers, as well as for wide audience interested in branding problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4119
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.