Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3884
Назва: РОЛЬ УПАКОВКИ В ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЯ ПОКУПАТЕЛЕМ
Автори: Миняйленко Е. А.
Никитченко М. В.
Теми: упаковка
покупатель
маркетинг
товар
товарная политика
решение
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Миняйленко Е.А., Никитченко М.В. Роль упаковки в принятии решения покупателем / Е.А. Миняйленко., М.В. Никитченко // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 42 - 44
Короткий огляд (реферат): Раскрыты коммуникативная и рекламная функции упаковки при продвижении товара, функции, с помощью которых упаковка передает важное содержимое и сведения о товаре, а также рассмотрено влияние упаковки на покупателя.
Розкрито комунікативну та рекламну функції упаковки в процесі просування товару, функції, за допомогою яких упаковка передає важливі зміст і відомості про товар, а також розглянуто вплив упаковки на покупця.
The article discusses the communicative and advertising function of packaging in promoting a product, function, through which the package renders content and important information about the product, as well as the influence of the package on the buyer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3884
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.