Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3884
Title: РОЛЬ УПАКОВКИ В ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЯ ПОКУПАТЕЛЕМ
Authors: Миняйленко Е. А.
Никитченко М. В.
Keywords: упаковка
покупатель
маркетинг
товар
товарная политика
решение
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Миняйленко Е.А., Никитченко М.В. Роль упаковки в принятии решения покупателем / Е.А. Миняйленко., М.В. Никитченко // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 42 - 44
Abstract: Раскрыты коммуникативная и рекламная функции упаковки при продвижении товара, функции, с помощью которых упаковка передает важное содержимое и сведения о товаре, а также рассмотрено влияние упаковки на покупателя.
Розкрито комунікативну та рекламну функції упаковки в процесі просування товару, функції, за допомогою яких упаковка передає важливі зміст і відомості про товар, а також розглянуто вплив упаковки на покупця.
The article discusses the communicative and advertising function of packaging in promoting a product, function, through which the package renders content and important information about the product, as well as the influence of the package on the buyer.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3884
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.