Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3871
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ "СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Автори: Смуглякова В. С.
Теми: стратегія підприємства
цілі підприємства
план управління підприємством
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Смуглякова В.С. Теоретичні підходи до визначення економічної категорії "Стратегія підприємства" / В.С. Смуглякова // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 14 - 16
Короткий огляд (реферат): Розглянуто визначення стратегій підприємства на зовнішньому та внутрішньому ринках. Узагальнено на основі аналізу існуючих підходів застосовність визначення для управління підприємством на національному та міжнародному ринках.
Рассмотрены определения стратегий предприятия на внешнем и внутреннем рынках. Обобщена на основе анализа существующих подходов применяемость определения для управления предприятием на национальном и международном рынках.
The paper investigates the definitions of the enterprise strategy in the foreign and home markets. Basing on the analysis of the existing approaches the applicability of the definition is generalized in order to run the enterprise in the national and international markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.