Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3535
Назва: Сучасні напрямки вирішення проблеми щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та людських ресурсів
Інші назви: Современные направления решения проблемы по обеспечению конкурентоспособности предприятия и человеческих ресурсов
Modern ways of solving problems to ensure the competitiveness of enterprises and human resources
Автори: Геращенко І. М.
Геращенко И. Н.
Gerashchenko I. M.
Теми: конкуренція
ринок праці
людські ресурси
підприємство
конкуренция
рынок труда
человеческие ресурсы
предприятие
competition
labor market
human resources
business
Дата публікації: 2013
Видавництво: Лвівська економічна фундація
Бібліографічний опис: Геращенко І.М. Сучасні напрямки вирішення проблеми щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та людських ресурсів / І.М. Геращенко // Роль фінансово-кредитного механізму у розвитку еономіки країни: Матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 1-2 березня 2013 року) / Громадська організація «Лвівська економічна фундація». – Лвів: ЛЄФ, 2013. – С. 112 – 114
Короткий огляд (реферат): В умовах досконалої конкуренції єдиною можливістю пристосуватися до змін ринку є зміна обсягу виробництва. Існують загальні принципи поводження підприємства на ринку, що діють у всіх зазначених структурах. Для визначення використовується поняття граничного доходу, під яким розуміють зміну сумарного доходу підприємства, яка викликана продажем однієї додаткової одиниці товару. Пріоритетною стратегією поведінки організації в умовах жорсткої конкуренції повинна стати стратегія підвищення якості товарів і економії ресурсів у їхніх споживачів.
В условиях совершенной конкуренции единственной возможностью приспособиться к изменениям рынка является изменение объема производства. Существуют общие принципы поведения предприятия на рынке, действующих во всех указанных структурах. Для определения используется понятие предельного дохода, под которым понимают изменение суммарного дохода предприятия, которая вызвана продажей одной дополнительной единицы товара. Приоритетной стратегией поведения организации в условиях жесткой конкуренции должна стать стратегия повышения качества товаров и экономии ресурсов у их потребителей.
Under perfect competition the only way to adapt to market changes is the change in the volume of production. There are general principles of conduct of the enterprise market, operating in all these structures. To define the notion of marginal revenue, which is defined as the change of the total income of the enterprise, which is caused by the sale of one additional unit. Priority strategy organizational behavior in the face of fierce competition to become a strategy to improve the quality of goods and conserve resources at their consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3535
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.