Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32332
Назва: Організація процесу презентації економічної термінології для іноземних студентів на заняттях з української мови
Автори: Шелепкова І. М.
Теми: презентація економічної термінології
форми і методи викладання
технології навчання
мовна діяльність
процес комунікації
економічна термінологія
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Шелепкова І. М. Організація процесу презентації економічної термінології для іноземних студентів на заняттях з української мови / І. М. Шелепкова // Research work in the system of training teachers in technological fields : The II International Scientific and Practical Conference, January 15-17, 2024. - Berlin, Germany, 2024. - Р. 299 – 302.
Короткий огляд (реферат): Проблема організації процесу презентації економічної термінології для іноземних студентів на заняттях з української мови останнім часом не виходить з розряду актуальних для вищої освіти. Сучасна наука вже має певний досвід у розв’язанні подібних питань. Так, на сьогодні вже є значна кількість праць, у яких розглядається сутність інновацій у викладанні гуманітарних дисциплін у вищій школі. Зараз перед викладачем української мови у ВНЗ постає проблема пошуку шляхів підвищення пізнавального інтересу студентів до вивчення мови, закріплення їхньої позитивної мотивації до навчання. Однією із можливостей вирішення цієї проблеми є використання інноваційних технологій у навчанні. Тому мета запропонованої статті – дослідити особливості технологій навчання у викладанні української мови іноземним студентам нефілологічних спеціальностей (а саме, економічної спеціальності), їхню взаємодію з традиційними формами та методами викладання дисципліни. Мета викладача полягає в тому, щоб за обмежений час навчити іноземних студентів економічного профілю використовувати стандартні мовні конструкції, відпрацювати навички спілкування у різноманітних життєвих ситуаціях, дати основи правил письма та ключ до взаєморозуміння з носіями іншої мови. В основі процесу організації процесу презентації та технології навчання економічної термінології для іноземних студентів на заняттях з української мови є активна участь у діалогах та рольових іграх із вивченням мовної специфіки сучасної економічної лексики, способів формування економічної термінології, організації процесу презентації економічної термінології, подолання мовної інтерференції, а також розуміння процесів, що відбуваються при формуванні економічної термінології і які передбачають вільне володіння та коректне користування всіма видами мовної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32332
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шелепкова.pdf218,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.