Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32270
Title: Маркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Ус М. І.
Keywords: маркетинговий менеджмент
ринок
дослідження
стратегія
планування
комунікації
просування
Issue Date: 2024
Citation: Маркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. М. І. Ус. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32270
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.