Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32208
Назва: Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Автори: Лисиця Н. М.
Теми: переговори
підходи
стратегії
тактики
аналіз характерів партнерів
риторичні методи
прийняття рішень
маніпуляці
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / уклад. Н.М. Лисиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 8 с. (укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32208
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Асп_075_виб_РП_Ділові переговори в маркетингу_Лисиця.pdf660,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.