Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32205
Title: Креативна рекламна кампанія як засіб популяризації української культури
Authors: Бондаренко В. О.
Keywords: креативність
рекламна кампанія
інтерактивність
соціокультурний розвиток
емоційна привабливість
інноваційність
креативні технології
Issue Date: 2024
Citation: Бондаренко В. О. Креативна рекламна кампанія як засіб популяризації української культури / В. О. Бондаренко, науковий керівник Г. В. Старкова // Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки : матеріали VI Міжнар. студент. наук. конф., 22 березня 2024 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. - С. 35–37.
Abstract: В той період, коли популяризація української культури є важливим завданням для патріотичного розвитку країни, будь-які засоби поширення культурних наративів є гарними інструментами. Найвищої ефективності у розв'язанні цієї проблеми досягають творчі методики креативних рекламних кампаній. Не лише піднесення культурних цінностей є завданнями таких рекламних стратегій, а й підняття національних мистецьких скарбів на новий міжнародний рівень. Тому дослідження внутрішніх рекламних стратегій з використанням креативу в соціально-культурній сфері є досі актуальними та мають бути опрацьовані в ширшому обсязі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32205
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаренко.Креативна рекламна кампанія.Текст.pdf429,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.