Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32166
Title: Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Панчук А. С.
Keywords: споживач
ринкова поведінка
маркетинг
реклама
психологічний вплив
маркетингові інструменти
Issue Date: 2024
Citation: Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. А. С. Панчук. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32166
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.