Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32151
Назва: Personal branding and business image management : program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) level
Автори: Gruzina I. A.
Myronova O. M.
Теми: brand
personal brand
personal branding
brand attributes
image
business image
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Personal branding and business image management : program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) level: [Electronic edition] / comp. I. A. Gruzina, O. M. Myronova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 8 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by course, the procedure for evaluating learning outcomes, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the third (educational and scientific) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32151
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.