Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32097
Назва: Управління потенціалом міжнародної конкурентоспроможності компанії
Автори: Іващенко Г. А.
Теми: міжнародна конкурентоспроможність
експорт
стратегія
зовнішньоекономічна діяльність
показник
потенціал
аналіз
зовнішні ринки
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Іващенко Г. А. Управління потенціалом міжнародної конкурентоспроможності компанії / Г. А. Іващенко // Ефективна економіка. - 2022. - № 6.
Короткий огляд (реферат): Для проведення дослідження потенціалу міжнародної конкурентоспроможності підприємства перш за все необхідно провести аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників. Серед основних чинників, які впливають на міжнародну конкурентоспроможність компанії можна виділити такі які: ступінь державного регулювання економіки; потенціал розширення бізнесу на зовнішніх ринках; природно-ресурсний потенціал; потенціал покращення трудових ресурсів; потенціал інноваційного розвитку; виробничий потенціал; кредитно-фінансовий потенціал; соціально-економічна інфраструктура. Проаналізована співпраця ТОВ «Руол» з іноземними підприємствами в топографо-геодезичній галузі. Надано конкурентні переваги ТОВ «Руол» с сфері співпраці з відомими постачальниками обладнання для топографо-геодезичної діяльності. Компанія співпрацює з відомими підприємствами Польщі, Румунії та Швейцарії. Наведено основні етапи формування стратегії управління конкурентоспроможністю підприємства. Розроблено заходи щодо удосконалення управління потенціалом міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Руол». До організаційних заходів, що підвищують рівень міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Руол» можна віднести: забезпечення пріоритетності топографо-геодезичних послуг на міжнародних ринках; зміну якості топографо-геодезичних послуг для врахування вимог клієнтів та їх конкретних запитів на зовнішніх ринках; виявлення переваг послуг порівняно із геодезичними послугами інших компаній українських та закордонних та імплементація досвіду компаній-конкурентів; виявлення недоліків послуг-аналогів, які надають конкуренти та недопущення повторення таких помилок; вивчення заходів конкурентів з удосконалення аналогічних послуг; виявлення та використання цінових факторів підвищення конкурентоспроможності послуг в геодезичній сфері; нові пріоритетні сфери використання геодезичних послуг; диференціація послуг, що забезпечує відносно стійкі переваги споживачів, які віддаються певним видам взаємозамінних послуг; вплив безпосередньо на споживача, шляхом покращення нових геодезичних послуг. Ключовими функціями управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства є такі: аналіз показників, що характеризують міжнародну конкурентоспроможність продукції, потенціал та ринкову активність підприємства; планування і розробка стратегії з метою покращення конкурентної позиції підприємства на міжнародних ринках; організація заходів щодо реалізації розробленої конкурентної стратегії; мотивація персоналу міжнародного підприємства за допомогою матеріального та морального стимулювання працівників для досягнення конкурентних переваг; контроль за виконанням розробленої конкурентної стратегії підприємства, регулюванням діяльності; координація дій всіх співробітників компанії для покращення управління міжнародною конкурентоспроможністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32097
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.