Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31577
Title: Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингу
Authors: Небилиця О. А.
Норіна С. О.
Keywords: digital-маркетинг
таргетована реклама
ефективність
інструмент
воєнний стан
Instagram
товари та послуги
цільова аудиторія
стратегія
Issue Date: 2023
Citation: Небилиця О. А. Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингу / О.А. Небилиця, С.О. Норіна // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. - Київ: КНЕУ, 2023. - С. 373-375.
Abstract: У роботі підкреслено, що digital-маркетинг сьогодні важливий як ніколи. В умовах воєнного стану, інвестиції в цифрові технології, використання різних каналів залучення й утримання цільової аудиторії допомагають бізнесу не тільки розвиватися, а й «вижити». У досліджені узагальнено статистична інформація щодо динаміки українського ринку взагалі та користувачів соціальних мереж, зокрема, як головного інструменту digital-маркетингу. Відзначено, що саме таргетована реклама в мережі Instagram на сьогодні є потужним і ефективним інструментом digital-маркетингу для просування товарів i послуг. Вона дозволяє досягти точного таргетингу, бути креативною та привабливою для користувачів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31577
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1Небилиця.pdf659 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.