Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31577
Название: Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингу
Авторы: Небилиця О. А.
Норіна С. О.
Ключевые слова: digital-маркетинг
таргетована реклама
ефективність
інструмент
воєнний стан
Instagram
товари та послуги
цільова аудиторія
стратегія
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Небилиця О. А. Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингу / О.А. Небилиця, С.О. Норіна // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. - Київ: КНЕУ, 2023. - С. 373-375.
Краткий осмотр (реферат): У роботі підкреслено, що digital-маркетинг сьогодні важливий як ніколи. В умовах воєнного стану, інвестиції в цифрові технології, використання різних каналів залучення й утримання цільової аудиторії допомагають бізнесу не тільки розвиватися, а й «вижити». У досліджені узагальнено статистична інформація щодо динаміки українського ринку взагалі та користувачів соціальних мереж, зокрема, як головного інструменту digital-маркетингу. Відзначено, що саме таргетована реклама в мережі Instagram на сьогодні є потужним і ефективним інструментом digital-маркетингу для просування товарів i послуг. Вона дозволяє досягти точного таргетингу, бути креативною та привабливою для користувачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31577
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1Небилиця.pdf659 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.