Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31038
Title: Планування маркетингової діяльності підприємства
Authors: Самойленко В. В.
Блудова Є. О.
Keywords: маркетинг
стратегія
етапи
споживачі
ринок
Issue Date: 2023
Citation: Самойленко В. В. Планування маркетингової діяльності підприємства / В. В. Самойленко, Блудова Є.О. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 691-693.
Abstract: Маркетинг – це не просто складова бізнес-стратегії, вона є її основою і ключовим інструментом для досягнення успіху на ринку. Планування маркетингової діяльності підприємства відіграє важливу роль у формуванні стратегії, спрямованої на досягнення цілей та забезпечення конкурентоспроможності. Це процес, що вимагає обдумування, аналізу, творчості і, головне, наукового підходу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31038
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойленко_Блудова merged.pdf522,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.