Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30838
Назва: Формування іміджу закладу вищої освіти засобами інформаційної кампанії
Автори: Павлюк М. О.
Теми: інформаційна кампанія
інтернет
імідж
комунікація
просування
освітні послуги
соціальні мережі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Павлюк М. О. Формування іміджу закладу вищої освіти засобами інформаційної кампанії: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» / М. О. Павлюк. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 84 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі досліджено вступну інформаційну кампанію під назвою «Вступ до ХНЕУ ім. С. Кузнеця у 2024 році». Для просування закладу вищої освіти та формування його іміджу все частіше використовуються інформаційні кампанії. Предметом дослідження є розробка плану інформаційної кампанії для покращення результативності вступної кампанії та зростання кількості нових студентів. Мета дослідження – аналіз інформаційних кампаній закладів вищої освіти та розробка рекомендацій для формування інформаційної кампанії «Вступ до ХНЕУ ім. С. Кузнеця у 2024 році». Відповідно до поставленої мети вирішено наступні завдання: узагальнити теоретичні підходи до вивчення іміджу; розробити анкету з метою вивчення факторів, що впливають на формування іміджу університету; провести контент-аналіз інформаційних вступних кампаній; надати практичні рекомендації з просування закладу освіти в мережі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30838
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павлюк.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.