Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30824
Назва: Специфіка медіапродукту для покращення комунікації
Автори: Кислова О. О.
Теми: медіапродукт
комунікація
інформаційне суспільство
ринкове середовище
соціальні мережі
специфіка
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кислова О. О. Специфіка медіапродукту для покращення комунікації / О. О. Кислова // Науковий шлях молоді: актуальні питання, рішення та перспективи : матеріали I Міжнародної студентської наукової конференції, 13 жовтня 2023 р. : тези допов. –Хмельницький : ГО «Молодіжна наукова ліга», 2023. – С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): Дослідження автора спрямоване на розуміння медіапродуктів як ключового інструменту сучасної комунікації у сфері інформаційного суспільства. Робота базується на аналізі поглядів українських вчених щодо виникнення та особливостей створення медіапродуктів, а також висвітленні їх специфіки у контексті сучасного ринкового та соціального середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30824
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Кислова О..pdf368,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.