Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30743
Назва: Перспективи просування бізнесу через соціальні мережі
Автори: Невдачина А. С.
Теми: Соціальні мережі
SMM
соціальний медіа маркетинг
просування
бренди
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Невдачина А. С. Перспективи просування бізнесу через соціальні мережі / А. С. Невдачина, науковий керівник О. М. Афанасьєва // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 23 листопада 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023 – С. 382-384.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто причини популяризації соціальних мереж у якості платформ для ведення бізнесу і проаналізовано перспективні напрями їх використання для ведення особистих сторінок брендів. Також автор надає докази, що свідчать про вигідність використання бізнесами таких платформ, та наводить приклади практичного використання функціоналу соціальних мереж для просування бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30743
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій Невдачина А (1).pdf362,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.