Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30743
Название: Перспективи просування бізнесу через соціальні мережі
Авторы: Невдачина А. С.
Ключевые слова: Соціальні мережі
SMM
соціальний медіа маркетинг
просування
бренди
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Невдачина А. С. Перспективи просування бізнесу через соціальні мережі / А. С. Невдачина, науковий керівник О. М. Афанасьєва // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 23 листопада 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023 – С. 382-384.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто причини популяризації соціальних мереж у якості платформ для ведення бізнесу і проаналізовано перспективні напрями їх використання для ведення особистих сторінок брендів. Також автор надає докази, що свідчать про вигідність використання бізнесами таких платформ, та наводить приклади практичного використання функціоналу соціальних мереж для просування бізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30743
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозитарій Невдачина А (1).pdf362,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.