Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30701
Назва: Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктів
Автори: Кисельов О. С.
Теми: інтернет-маркетинг
маркетинг
розвиток інтернет-маркетингу
підприємство
інтернет-маркетинг для розвитку підприємства
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кисельов О. С. Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктів / О. С. Кисельов, науковий керівник: Д.С. Бутенко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту підприємств України : матеріали міжнародної науково- практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 17 листопада 2023 р. - Харків: ХНАДУ. – 2023. – С. 73-75.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто визначення інтернет-маркетингу для просування брендів та продуктів. Розглянуто ключові стратегії та нові тенденції інтернет-маркетингу в підприємницькій діяльності. Визначено найкращій метод інтернет-маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30701
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кисельов_тези.pdf153,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.