Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30701
Название: Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктів
Авторы: Кисельов О. С.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
маркетинг
розвиток інтернет-маркетингу
підприємство
інтернет-маркетинг для розвитку підприємства
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Кисельов О. С. Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктів / О. С. Кисельов, науковий керівник: Д.С. Бутенко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту підприємств України : матеріали міжнародної науково- практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 17 листопада 2023 р. - Харків: ХНАДУ. – 2023. – С. 73-75.
Краткий осмотр (реферат): В тезах розглянуто визначення інтернет-маркетингу для просування брендів та продуктів. Розглянуто ключові стратегії та нові тенденції інтернет-маркетингу в підприємницькій діяльності. Визначено найкращій метод інтернет-маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30701
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ПіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кисельов_тези.pdf153,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.