Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30677
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorIvchenko L.-
dc.contributor.authorPohuda N.-
dc.contributor.authorSushchenko O.-
dc.date.accessioned2023-12-12T10:23:24Z-
dc.date.available2023-12-12T10:23:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationIvchenko L. The role of Internet resources and social media in the strategic development of tourism / L. Ivchenko, N. Pohuda, O. Sushchenko // Business Management. - 2023. - №4. - P. 80-101.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30677-
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the influence of Internet resources, in particular, social networks, on the dynamics of inbound world tourist flows. A 30-year dynamic series of the number of Internet users with 5-year periods has been studied. Modeling this indicator with a linear trend made it possible to obtain estimates of the average annual increase in the number of Internet users for certain periods. The influence of the emergence and development of social networks and the most popular tourist websites on changes in the number of travelers is analyzed. Quantitative assessment of this relationship using regression analysis methods is proposed.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectinbound tourist flowsru_RU
dc.subjectsocial mediaru_RU
dc.subjectwebsiteru_RU
dc.subjectInternet usersru_RU
dc.subjectcorrelation and regression analysisru_RU
dc.titleThe role of Internet resources and social media in the strategic development of tourismru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The role of Internet resources and social media in the strategic development of tourism.pdf321,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.