Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30598
Назва: Сучасний маркетинг у цифровому просторі
Автори: Лисиця Н. М.
Холодний Г. О.
Ус М. І.
Скориніна-Погрібна О. В.
Бєлікова Ю. В.
Теми: маркетинг
маркетинг взаємовідносин
маркетинг освітніх послуг
потреби споживачів
цифровий простір
інформаційні інновації
цифрові технології
соціальні мережі
інноваційні технології в маркетингу
Дата публікації: 2023
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Сучасний маркетинг у цифровому просторі [Електронний ресурс] : монографія / Н. М. Лисиця, Г. О. Холодний, М. І. Ус [та ін.]. — Електрон. текстові дан. (3,43 МБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. — 204 с. : іл. — Загол. з титул. екрану. — Бібліогр.: с. 184-203.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність та нові характеристики сучасного маркетингу, проблеми організації маркетингу в цифровому просторі. Розглянуто особливості впливу інформаційних інновацій, цифрових технологій та сучасних практик онлайн-комунікації на розвиток маркетингу взаємовідносин. Обґрунтовано сучасні тренди в розвитку інноваційних технологій у маркетингу та маркетинговій товарній політиці. Рекомендовано для наукових працівників, аспірантів, фахівців-практиків і студентів закладів вищої освіти економічного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30598
Розташовується у зібраннях:Монографії (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023-Лисиця Н М, Холодний Г О, Ус М І та ін.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.