Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30143
Назва: Стан та перспективи розвитку STEM освіти в Китаї
Автори: Гоу Кванденг
Теми: STEM-освіта
конотація STEM-освіти
стан та перспективи розвитку STEM-освіти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Гоу Кванденг Стан та перспективи розвитку STEM освіти в Китаї / Гоу Кванденг // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum SOIS, 2021): збірник матеріалів 3-го Міжнародного науковопрактичного WEB форуму, 25-28 травня 2021 р. : тези допов. / За наук ред. М. Л. Росток и Т. С. Бондаренко ; ред. з заг. питань О. В. Баніт, О. Л. Гермак, О. С. Кузьменко , А. М. Пижик, Я. М. Раєвська, Г. С. Черевичний упор. М. Л. Ростока. - Харків : Типографія «U2print», 2021. - Вип. 3. - С. 92-95.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкривається сутність та конотація STEM-освіти, особливості STEM-освіти в китайській системі освіти, надається аналіз стану її розвитку та існуючих проблем. Висвітлюються перспективи розвитку STEM-освіти в Китаї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30143
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоу Кванденг_STEM-освіта_2021_Тези.pdf318,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.