Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30062
Title: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Лисиця Н. М.
Keywords: бренд
бренд-менеджмент
моделі розвитку бренду
брендинг
архитектура бренду
комунікативна підтримка бренду
Issue Date: 2023
Citation: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н.М. Лисиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 9 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30062
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз. 312 РП !_Бренд-менеджмент_Лисиця.pdf305,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.