Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29836
Название: Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україні
Авторы: Благун І. І.
Гриневич Л. В.
Ключевые слова: земля
ринок землі
маркетинг
маркетингове дослідження
маркетингова стратегія
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Благун І. І. Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україні / І. І. Благун, Л. В. Гриневич // Наукове видання «Інфраструктура ринку». – 2023. - № 71. - С.48-52.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню привабливості ринку землі в Україні на основі маркетингового підходу. Земля виступає як товар, а отже вона має власні якісні та кількісні характеристики в кожній області країни. Отже, є потреба у диференційованому підході до формування цін на неї. При цьому слід враховувати, що земля є специфічним товаром, який має високу цінність для покупця, а отже однією з задач маркетингу є сформувати довгострокову стратегію її ціноутворення. Запропоновані етапи маркетингового дослідження привабливості ринку землі в Україні, які запропоновані в статті дозволяють системно підходити до формування майбутньої цінової стратегії маркетингу. Яку обрати: "зняття вершків", "стратегію проникнення на ринок" чи нейтральну стратегію або створити певний мікс з них – можливо на основі аналізу результатів маркетингового дослідження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29836
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МаркДосл_Благун_Гриневич.pdf231,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.