Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29836
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБлагун І. І.-
dc.contributor.authorГриневич Л. В.-
dc.date.accessioned2023-06-22T17:14:40Z-
dc.date.available2023-06-22T17:14:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБлагун І. І. Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україні / І. І. Благун, Л. В. Гриневич // Наукове видання «Інфраструктура ринку». – 2023. - № 71. - С.48-52.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29836-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню привабливості ринку землі в Україні на основі маркетингового підходу. Земля виступає як товар, а отже вона має власні якісні та кількісні характеристики в кожній області країни. Отже, є потреба у диференційованому підході до формування цін на неї. При цьому слід враховувати, що земля є специфічним товаром, який має високу цінність для покупця, а отже однією з задач маркетингу є сформувати довгострокову стратегію її ціноутворення. Запропоновані етапи маркетингового дослідження привабливості ринку землі в Україні, які запропоновані в статті дозволяють системно підходити до формування майбутньої цінової стратегії маркетингу. Яку обрати: "зняття вершків", "стратегію проникнення на ринок" чи нейтральну стратегію або створити певний мікс з них – можливо на основі аналізу результатів маркетингового дослідження.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectземляru_RU
dc.subjectринок земліru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.titleМаркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МаркДосл_Благун_Гриневич.pdf231,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.