Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29832
Назва: Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періоду
Автори: Гриневич Л. В.
Бєлікова Н. В.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
регіональна економіка
економічне відновлення
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гриневич Л. В. Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періоду / Л. В. Гриневич, Н. В. Бєлікова // Відновлення та модернізація економіки України: виклики, пріоритети, практики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції , 2 березня 2023. - Харків, 2023. - С. 206-208.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено основні втрати України та Харківської області від війни, зокрема зруйновані та пошкоджені підприємства Харківської області. Обґрунтовано перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області залежать від успішності ситуації на фронті та перспектив вирішення військового конфлікту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29832
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
download.pdf490,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.