Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29831
Назва: Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспекту
Автори: Гриневич Л. В.
Бєлікова Н. В.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
поведінка споживачів
регіональна економіка
економічне відновлення
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гриневич Л. В. Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспекту / Л. В. Гриневич, Н. В. Бєлікова // Бізнес Інформ. - №3. - 2023. - С. 205-210.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є узагальнення проблем і визначення пріоритетних напрямів відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді з урахуванням нерівномірності соціально-економічних втрат регіонів України. У статті розглянуто основні, доступні на даний момент дані щодо негативних наслідків вторгнення РФ для Харківської області, узагальнено загальнонаціональні та регіональні відмінності щодо скорочення маркетингової діяльності та трансформації моделей споживчої поведінки в умовах війни та повоєнного відновлення. Доведено, що перспективи відновлення маркетингової діяльності в найбільш постраждалих регіонах України залежать від успішності ситуації на фронті та термінів вирішення військового конфлікту. Узагальнено основні принципи відновлення маркетингової діяльності під¬приємств в ситуації війни та повоєнного відновлення, такі як пошук шляхів залучення додаткових обсягів фінансової допомоги від міжнародних донорів, урядів інших країн і неурядових організацій; участь підприємств у проєктах економічного відновлення на рівні окремих територіальних громад; налагодження механізму відшкодування витрат (принаймні їх частини) на відновлення бізнесу та запуск нових бізнес-ініціатив з державного та місцевих бюджетів; пошук нових методів просування товарів та послуг, які більш повно відповідають запитам споживачів, що змінюються під впливом війни; інтенсифікація використання некласичних видів маркетингу, що передбачають менші витрати при достатньо значній віддачі; адаптація маркетологів до скорочення та переорієнтації попиту, а також трансформації традиційних моделей споживчої поведінки. Зазначено, що звичні моделі споживчої поведінки, особливо в найбільш постраждалих регіонах України, зазнали значної трансформації, їх поступове відновлення залежатиме від зростання рівня доходів і рівня життя населення та формування платоспроможного попиту, а також від зусиль маркетологів, спрямованих на пошук нових, більш ефективних і менш витратних комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29831
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриневич_Бєлікова..pdf3,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.