Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29738
Title: Пропаганда и война в медиите: исторически и политически аспект (Пропаганда та війна в медіа: історико-політичний аспект)
Authors: Кравченко О.
Keywords: пропаганда
війна
ЗМІ
Issue Date: 2022
Citation: Кравченко О. Пропаганда и война в медиите: исторически и политически аспект (Пропаганда та війна в медіа: історико-політичний аспект) / О. Кравченко // Мисия «Историк». Сборник в чест на 60-годишнината на проф. д.и.н. Бисер Гергиев. Шумен: Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2022. - С. 201–212. (Болгарською мовою)
Abstract: Статтю присвячено вивченню ролі пропаганди в умовах війни в ЗМІ в історико-політичному аспекті. На основі вивчення зарубіжної та вітчизняної літератури показано різні підходи до розуміння поняття «пропаганда», функції та методи пропаганди, характерні особливості використання пропаганди в ЗМІ в різні історичні періоди та війни. Актуальність вивчення ролі, шляхів і напрямків використання пропаганди під час війни за допомогою засобів масової інформації зумовлює пошук методів і засобів протидії поширенню пропаганди. Бо поширення пропаганди покликане вплинути на громадську думку, деморалізувати опонента, показати безнадійність ситуації, посіяти паніку та переконати населення у неспростовності дій влади, держави та правлячого режиму. Актуалізувалося вивчення проблеми пропаганди на початку ХХ ст. Дослідження показують, що це поняття використовувалося під час воєн переважно в негативному значенні. Кожна історична епоха призводить до появи нових засобів масової інформації та пропаганди: друкованих видань, радіо, телебачення та Інтернету.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29738
Appears in Collections:Статті (МВПНіПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравченко.pdf623,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.