Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29734
Назва: Обґрунтування стратегії забезпечення конкурентних переваг підприємства
Автори: Семененко А. В.
Тимошенко К. В.
Теми: конкурентна стратегія
конкурентні переваги
ринковий аналіз
конкуренція
ланцюжок вартості
сегментація ринку
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Семененко А. В. Обґрунтування стратегії забезпечення конкурентних переваг підприємства / А. В. Семененко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Формування сучасної науки: методика та практика : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 21 квітня 2023 р. : тези допов. - Ужгород, 2023. – С. 11-12.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто основні теоретичні аспекти конкурентних переваг, зокрема, роль унікальності продукту чи послуги, створення бренду, використання інноваційних технологій та управлінських практик. Особлива увага приділяється створенню цінності для клієнтів, розумінню їх потреб та очікувань, а також розвитку стратегій маркетингу та продажу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29734
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семененко_тези.pdf303,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.