Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2966
Title: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДИНГУ
Authors: Компанець М. О.
Keywords: бренд
ринок
торгова марка
виробнича марка
знак обслуговування
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Компанець М. О. Особливості формування та розвитку брендингу / М. О. Компанець // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 111-113.
Abstract: Проаналізовано основні параметри визначення сутності бренда, досліджено тенденції вітчизняного ринку товарів та послуг з позиції появи та становлення на ньому концепції брендингу. Вказано, який про потенціал використання бренду у процесі виробничо-комерційної діяльності компаній на конкурентному ринку товарів, виграш підприємств від упровадження стратегій брендингу на сучасному етапі.
Проанализированы основные параметры определения сущности бренда, исследованы тенденции отечественного рынка товаров и услуг с позиции появления и становления на нем концепции брендинга. Указано, каков потенциал использования бренда в процессе производственно-коммерческой деятельности компаний на конкурентном рынке товаров, выигрыш предприятий от внедрения стратегий брендинга на современном этапе.
The basic parameters of determination of brand essence are analysed, domestic market of commodities and services tendencies are investigated in terms of emergence and formation of branding conception on it. It is indicated what is the potential of the use of brand in the process of productive and commercial activity of the companies on the competition market of commodities and what is the profit of enterprises from introduction of branding strategies at present.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2966
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.