Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29643
Title: Особливості використання медіастратегії у просуванні соціальних організацій та проєктів
Authors: Лучко І. В.
Keywords: медіапростір
некомерційна організація
медіастратегія
просування соціальних проєктів
Issue Date: 2023
Citation: Лучко І. В. Особливості використання медіастратегії у просуванні соціальних організацій та проєктів / І. В. Лучко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, Харків, 19 травня 2023 р. : тези допов. / ГО«Молодіжна наукова ліга».— Вінниця: ГО«Європейська наукова платформа», 2023. — С. 316-318.
Abstract: Стрімкий розвиток та актуалізація соціальних ініціатив України ставить ряд нових викликів перед спеціалістами з медіамаркетингу. Наразі, для успішного просування, необхідні новітні стратегії та методи інформаційно-комунікаційних технологій в залежності від поставлених цілей та задач.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29643
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лучко_Ірина_тези.pdf294,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.