Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29641
Назва: Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережах
Автори: Архіпова І. О.
Теми: комунікації
інструменти комунікації
брендинг
комунікаційні технології
соціальні мережі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Архіпова І. О. Інструменти комунікації б’юті-брендів в соціальних мережах / І. О. Архіпова // Фаховий збірник наукових праць: молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 3 березня 2023 р. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023.
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує інструменти комунікаційних технологій, що використовуються при просуванні брендів у сфері краси в соціальних мережах. В результаті, автори приходять до висновку, що для ефективного просування б’юті-бренду в соціальних мережах необхідно використовувати комплексний підхід, що включає створення унікального контенту, взаємодію з аудиторією, врахування особливостей кожної соціальної мережі і ретельне планування кампаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29641
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Архіпова Інеса.pdf183,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.