Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29633
Назва: Особливості розроблення рекламної кампанії для закладів вищої освіти
Автори: Яхонтова К. А.
Теми: рекламна кампанія
освітня послуга
заклади вищої освіти
просування
рекламна стратегія
рекламні засоби
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Яхонтова К. А. Особливості розроблення рекламної кампанії для закладів вищої освіти / К. А. Яхонтова, наук. керівник О. М. Афанасьєва // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Харків, 2023. – С. 75 - 76.
Короткий огляд (реферат): У роботі було розглянуто особливості розроблення рекламної кампанії для закладу вищої освіти. Наведено основні першочергові завдання, що потребують вирішення для успішної реалізації рекламної кампанії закладу вищої освіти. Представлені етапи розроблення рекламної кампанії з метою досягнення ефективного підвищення свідомості про навчальний заклад та залучення нових студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29633
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яхонтова К.А. тези..pdf381,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.