Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2962
Назва: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОВІРЧОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Писарева О. А.
Теми: маркетинг
довіра
клієнт
продавець
реклама
Інтернет
бізнес
інформація
маркетолог
технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Писарева О. А. Пактичні аспекти довірчого маркетингу / О. А. Писарева // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 107-109.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто економічну сутність довірчого маркетингу та поняття довіри як основи для формування відносин "продавець – покупець". Виявлено особливості здійснення процесу довірчого маркетингу. Проведено аналіз ефективності використання довірчого маркетингу порівняно з традиційним маркетингом.
Рассмотрена экономическая сущность доверительного маркетинга и понятия доверия как основы для формирования отношений "продавец – покупатель". Выявлены особенности осуществления процесса доверительного маркетинга. Проведен анализ эффективности использования доверительного маркетинга в сравнении с традиционным маркетингом.
The economic essence of permission-based marketing and the concept of confidence as a basis for the formation of the a "seller – buyer" relationship are considered. The peculiarities of the process of permission-based marketing are found out. The analysis of the permission-based marketing efficiency in comparison to traditional marketing has been held.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2962
Розташовується у зібраннях:№1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Писарева О.А. Практичні аспекти довірчого маркетингу.pdf375,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.