Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29528
Назва: Використання лідерів думок у рекламній кампанії
Автори: Гольнік Є. С.
Теми: лідери думок
інфлюенсери
реклама
рекламна стратегія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гольнік Є. С. Використання лідерів думок у рекламній кампанії / Є. С. Гольнік // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня, 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. - С. 290-291.
Короткий огляд (реферат): В статті представлені особливості використання лідерів думок у рекламній кампанії, а саме надання можливості знаменитості/блогеру та іншим лідерам думок стати носієм бренду, який напряму спілкується із цільовою аудиторією. Розглянуті типи лідерів думок та основні складові рекламної стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29528
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гольнік Є._тези.pdf150,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.