Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29523
Назва: Practice of applying functional approach to the design of digital learning aids
Автори: Bilousova L. I.
Gryzun L. E.
Lytvynova S. H.
Теми: design of digital aids
learning digital aids
holistic vocational training
functional approach
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Bilousova L. I. Practice of applying functional approach to the design of digital learning aids / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, S. H. Lytvynova // Journal of Physics: Conference Series. – 2022. – Vol. 2288.
Короткий огляд (реферат): In accordance with its aim, the paper highlights practical aspects and experience of the functional approach applying to the development of contemporary digital learning aids in the progress of project-driven activity of the pre-service IT spe-cialists at their holistic vocational training. Theoretical framework of the work is made by holistic educational paradigm and functional approach to digital learning aids development. The specific examples of such an experience of the functional approach applying to the design of digital learning aids within project-based activity of the pre-service IT-specialists at their holistic vocational training: project activity on the design of (1) English digital tutorial for schoolchildren and (2) e-guide on the cryptography fundamentals for university students, are depicted in details. The analysis of such an activity is provided from the standpoint of the benefits of holistic and functional approaches. The prospects of following up research are covered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29523
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paper1_.pdf4,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.