Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29259
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації
Автори: Котельникова Ю. М.
Теми: цифрові технології
підприємство
цифрова економіка
конкурентоспроможність
управління підприємствами
інновації
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Котельникова Ю. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації / Ю. М. Котельникова // Innovation and Sustainability. - 2022. - № 4. - С. 101-108.
Короткий огляд (реферат): Проблема конкурентоспроможності фірм, галузей, країн є однією з найбільш актуальних та динамічних у світовій економіці. Пояснюється це тим, що на її аналіз впливають багато факторів, але насамперед всього зміна темпів економічного зростання країн, рівень безробіття, місце країни чи фірми (підприємства, організації) у світової економіки тощо. Значимість цієї проблеми особливо зростає в умовах зростання глобальної економічної конкуренції за право кожної країни зайняти гідне місце у системі світового господарства. Перехід сучасної економіки на якісно новий рівень передбачає створення інноваційних галузей, технологічно розвиненого бізнесу, зміну інституційних умов функціонування економічних суб'єктів, покращення середовища проживання, зростання продуктивності праці, і, нарешті, трансформацію ланцюжків створення підприємствами. Практика останніх десятиліть показує, що концепції конкурентоспроможності можуть істотно відрізнятися в залежності від технологічного укладу, в основі якого лежить рівень розвитку продуктивних сил. В процесі цифрової трансформації підприємства перетворюються на організації з цифровим мисленням. Продукт, що просувається на ринок, стає цифровим. Якість продуктів і послуг, що надаються, досягається за рахунок персоналізації, індивідуалізації, удосконаленої функціональності, системної інтеграції транспортної та логістичної активності, актуальних моделей отримання доходу, сучасного дизайну, розробки додатків. Конкурентоспроможність підприємства можна визначити як здатність підприємства краще забезпечувати пропозицію товарів або послуг, порівняно з конкурентами, за рахунок надання товарам або послуг диференційованих властивостей за дотримання стандартів якості. Цифровізація дозволяє знаходити партнерів у будь-якій точці планети, ефективно вибудовувати товарно-грошові ланцюжки, вести прибуткову зовнішньоекономічну діяльність. Посилення конкурентоспроможності підприємства залежатиме від того, наскільки швидко і ефективно будуть впроваджені цифрові рішення у бізнес, оскільки цифрові технології стали рушійною силою соціально-економічного розвитку багатьох країн світу, визначаючи основу сталого розвитку в майбутньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29259
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котельникова_Ю_стаття.pdf378,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.