Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29227
Title: Комунікаційний процес як складова міжнародного менеджменту підприємства
Authors: Чернуха Т. С.
Keywords: комунікація
менеджмент
комунікаційний процес
Issue Date: 2022
Citation: Чернуха Т. С. Комунікаційний процес як складова міжнародного менеджменту підприємства / Т. С. Чернуха // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. – Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 806–809.
Abstract: Актуальність роботи підтверджується тим, що нині активно розвивається комунікаційний менеджмент, тому що він охоплює всі сфери діяльності організації, такі як внутрішньокорпоративний PR, та зовнішню взаємодію зі споживачами, стейкхолдерами, партнерами. Нині у західному соціумі менеджмент великих компаній починає будувати усередині своєї компанії організаційні відносини нового типу. Такі відносини засновані на чіткому комунікаційному процесі і є сукупністю великої кількості комунікативних взаємодій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29227
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНф_2022_Чернуха.pdf624,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.