Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2909
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Шевцов О. В.
Keywords: ринок
маркетинг
дослідження
процес
ефективність
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Шевцов О. В. Організація процесу та ефективність маркетингових досліджень підприємств / О. В. Шевцов // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 77-79.
Abstract: Розглянуто основні тенденції еволюції систем маркетингових досліджень, підходи до спеціального науково-практичного моделювання й оцінок параметрів розвитку соціально-економічних явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.
Рассмотрены основные тенденции эволюции систем маркетинговых исследований, подходы к специальному научно-практическому моделированию и оценкам параметров развития социально-экономических явлений, конструктивно проработаны актуальные аспекты их проблематики.
The evolution of marketing research systems, the approaches to special scientific and practical modelling and estimations of parameters of development of social and economic phenomena are considered, the topical aspects of their problems are worked out.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2909
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.