Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28730
Назва: Зімни корпоративної соціальної відповідальності підприємств сфери ритейлу на початку російського вторгнення в Україну 2022 року
Автори: Константиновський Л. Л.
Теми: корпоративна соціальна відповідальність
ритейл
індикатор КСВ
індикатор «безпека ТТ»
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Константиновський Л. Л. Зімни корпоративної соціальної відповідальності підприємств сфери ритейлу на початку російського вторгнення в Україну 2022 року / Л. Л. Константиновський // The Russian-Ukrainian war (2014–2022): historical, political, cultural-educational, religious, economic, and legal aspects : монографія. - 2022. - С. 151–159.
Короткий огляд (реферат): За результатами власного оперативного аналізу стану індикаторів КСВ підприємств сфери ритейлу, притаманних території з активним веденням військових дій виявлено: на початку вторгнення ( кінець лютого – початок березня ) підприємства сфери ритейлу зіткнулись з низкою проблем, серед яких можна виділити: дефіцит товарів, втрата торгівельних площ, втрата складських приміщень, хаотичність поставок продукції на місця, розрив логістичних ланцюгів та їх адаптація до нових умов та інші; підприємства сфери ритейла максимально активно використовують наявні Інтернет-канали в цей період, для оповіщення клієнтів про графік та умови роботи магазинів. Доцільно відмітити також високу ефективність та корисність територіальних пабліків в Telegram, які було створено з метою відслідковування та інформування про роботу мереж ритейлерів. Загалом, досліджувані підприємства додають до власних індикаторів КСВ індикатор «безпека ТТ» шляхом інформування клієнтів про свою діяльність, що дозволяє клієнту планувати закупи у безпечному місці та у максимально безпечний час. Загалом, індикатор «безпека ТТ» залежить від розвиненості КСВ, стійкості ланцюгів поставок, оперативної ситуації на місцях, чисельності персоналу, наявності запасів та інші; на всіх досліджуваних підприємствах можлива оплата готівкою, переважна більшість стабільно має безготівковий розрахунок, більшість мереж мають альтернативні форми оплати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28730
Розташовується у зібраннях:Монографії (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Константиновс_кий_Chapter_Manuscript.pdf457,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.