Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28636
Назва: Формування логістичного сервісу на підприємстві
Автори: Мельникова К. В.
Чугаєва А. В.
Теми: логістика
логістичний сервіс
логістична система
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Мельникова К. В. Формування логістичного сервісу на підприємстві / К. В. Мельникова, А. В. Чугаєва // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 444-448.
Короткий огляд (реферат): Логістичний підхід спрямований на забезпечення максимального задоволення попиту споживачів за умови оптимізації сукупних витрат та удосконалення логістичної діяльності в цілому. Логістичний сервіс відіграє значну роль на підприємстві, бо саме через нього координуються всі структури підприємства. Узагальнено визначення поняття логістичний сервіс. Розглянуто принципи формування логістичного сервісу. Запропоновано послідовність дій, що дають змогу сформувати оптимальну систему логістичного сервісу в логістичних системах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28636
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мел_никова_К.В.,_Чугаeва_А.В..pdf439,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.