Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28482
Title: Маркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Рожко В. І.
Keywords: діяльність промислового підприємства
планування діяльності
маркетингове дослідження
конкуренція
кон’юнктура ринку
Issue Date: 2022
Citation: Маркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (укр. мова)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28482
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.