Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28186
Назва: Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Рожко В. І.
Теми: сертифікат
маркетинг
стандарт якості
підприємство
управління якістю
засоби автоматизації функцій управління
уніфікація
типізація
маркетингові рішення
дослідження ринку та попиту
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. В. І. Рожко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (626 КБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 45 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано практичні завдання і методичні рекомендації до їх виконання. Тематику презентацій і есе спрямовано на оволодіння студентами поглибленими теоретичними знаннями й практичними навичками щодо стандартизації та сертифікації продукції. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28186
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022-Рожко В І.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.